حمل لوازم سنگین

حمل لوازم سنگین


باربری و اتوبار همسفربار یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین ها در زمینه خدمات باربری در استان های تهران، البرز (کرج) و مازندران بوده و به لطف خدا و بر پایه اعتماد مشتریان توانسته طی این سال ها صادقانه به مردم خدمت کند و رزومه و سابقه کاری خوبی از خود به جا بگذارد.

از خدمات شرکت باربری همسفربار میتوان به باربری و حمل نقل لوازم منزل ، شرکت و ادارات و…اشاره کرد. نکته ای که قابل ذکر است این است که حمل لوازم سنگین مانند حمل یخچال ساید بای ساید ، حمل گاوصندوق و حمل پیانو نیز بصورت اختصاصی در این باربری صورت میگیرد. در ادامه مقاله بصورت کامل تر در این زمینه برای شما توضیح خواهم داد.

همچنین از دیگر خدمات باربری همسفربار ، میتوان به بسته بندی اثاثیه منزل، انبار اثاثیه منزل ، فروش کارتن بسته بندی ، ارسال کارگر ساده ، باربری ترکیه و… اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق صفحه اصلی سایت به صفحه های مربوطه مراجعه کنید.

حمل لوازم سنگین در باربری همسفربار

همسفربار، بهترین شرکت حمل و نقل یخچال ساید بای ساید ، گاوصندوق و پیانو

اکثر ما حداقل تجربه یکبار اسباب کشی و جابجایی را داشته ایم و براساس راحتی یا سختی اسباب کشی یا اسباب کشی هایی که داشتیم، تجربه های خوب و بدی از این امر داریم. بیشترین علت اینکه برخی از مردم تجربه های بدی از اسباب کشی دارند، آسیب رسیدگی به اموال یا اشخاص بوده و یا سختی و طاقت فرسا بودن حمل و نقل، آن ها را آزرده خاطر کرده است.

پیشنهاد میشود برای رفع مشکل اول حتما از اشخاص متخصص (در مرحله اول شرکت های باربری) استفاده شود تا هم خطرات هم آسیب ها به حداقل ممکن خود برسند. باربری و بسته بندی اثاثیه واقعا یک کار تخصصی به حساب می آید و در صورت نداشتن دانش اولیه و تجربه کافی و شرایط بدنی مناسب، ممکن است این امر منجر به حادثه های کوچک و بزرگی شود. همچنین باید در نظر گرفت که سختی باربری میتواند بخاطر ناآگاهی از باربری ایمن یا حمل و نقل لوازم سنگینی همچون یخچال ساید بای ساید یا حمل و نقل گاوصندوق و یا حمل و نقل پیانو باشد!

شماره تماس باربری همسفربار :  44442927

وسیله حمل و نقل یخچال ساید بای ساید ، گاوصندوق ، حمل پیانو

برای باربری و حمل و نقل لوازم از خودروهای باربری متفاوتی برحسب نوع نیاز و شرایط موجود استفاده میشود. بسته به اینکه وزن بار و مسافت جابجایی شما چقدر است یا اینکه زمان باربری شما چه زمانی است و باربری درون شهری یا برون شهری دارید، وسیله حمل و نقل و باربری مناسبی برای شما انتخاب میشود.

انواع وسیله نقلیه را میتوان به سه دسته سبک ، سنگین و نیمه سنگین تقسیم کرد. خودروهای سبک باری مانند وانت بارها و خودروهای نیمه سنگین مانند خاور و انواع کامیون ها و خودرهای سنگین مانند تریلی ها.

وانت بار تلفنی

یکی از خدمات محبوب باربری و اتوبار همسفربار در بین مشتریان، وانت بار تلفنی همسفربار است. برای برخی از اسباب کشی ها و جابجایی ها، مناسبترین گزینه برای باربری ، وانت بار است. با توجه به اینکه باربری شما درون شهری است یا برون شهری و چه مقدار مسافت و چه مقدار بار دارید، میتوانید تصمیم بگیرید که از وانت بار استفاده کنید یا نه؟

برای مثال اگر شما مقدار کمی بار دارید ( برای مثال فقط قصد حمل و نقل یخچال ساید بای ساید یا حمل و نقل گاوصندوق یا حمل و نقل یک پیانو و یا حتی تنها چند تخته فرش را دارید) میتوانید از وانت بار استفاده کنید. برای باربری های درون شهری و مسافت کم نیز بهتر از از وانت بارها استفاده شود. در برخی ساعات در روز نیز تردد خودروهای سنگین باربری در شهر ممنوع است. بنابراین بهتر است از خودروهای سبکی نظیر وانت بارها استفاده شود.

باربری و اتوبار همسفربار، وانت بار تلفنی نیز دارد. در صورت نیاز تنها با یک شماره گیری میتوانید با وانت بار تلفنی همسفربار در تماس باشید.

شماره تماس باربری همسفربار :  44442927

ظرفیت وانت بار

باربری شبانه روزی همسفربار

اگر قصد حمل بار سنگین مانند یخچال ساید بای ساید یا گاوصندوق یا مثلا پیانویی را دارید و به هر علتی امکان باربری و اسباب کشی در روز را ندارید، اصلا نگران نباشید. میتوانید با خیال راحت از باربری شبانه روزی همسفربار استفاده کنید و در هرساعت از شبانه روز که نیاز به شرکت باربری و خدمات باربری داشتید، با شرکت باربری شبانه روزی همسفربار تماس بگیرید.

همسفربار با نهایت دقت و ظرافت و سرعت عمل میتواند یخچال ساید بای ساید یا گاوصندوق یا پیانو یا هر لوازم سنگین شما را جابجا کند.

حمل بار سنگین در همسفربار

ارسال کارگر برای حمل

درصورتی که اسباب کشی یا حمل و نقل داشتید و نیروی کافی برای حمل لوازم خود ، الاخصوص لوازم سنگینی همچون پیانو یا یخچال های ساید بای ساید یا گاوصندوق های خود ندارید، یا حمل لوازم سنگین برایتان سخت و طاقت فرسا است میتوانید از نیروی کمکی جهت حمل بار کمک بگیرید. باربری همسفربار برای کمک به شما میتواند کارگرانی را برای حمل بار ارسال کند.

3.8/5 - (10 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *