باربری غرب تهران یکی از خدمات اصلی باربری همسفربار است که باربری شهرک اکباتان نیز شامل آن می شود.
شهرک مسکونی اکباتان که در غرب تهران واقع شده است. وجود ساختمان های مقاومی که هرکدام بیش از ۱۰۰ سال قابل سکونت هستند و فضای سبز و امکانات بسیار شهرک اکباتان که از آنها می توان به ایستگاه مترو، رستوران و کافی شاپ های مدرن، مدارس و بیمارستان ها، ورزشگاه ها و… اشاره کرد باعث شده اند امروزه این شهرک یکی از شهرک های مدرن خاورمیانه محسوب شود‌. بنابراین افراد زیادی تصمیم گرفته اند برای داشتن یک محیط زندگی مدرن و آسایش خود به شهرک اکباتان جابجا شوند. باربری همسفربار نیز به همین دلیل، به شما عزیزان تمامی خدمات باربری اکباتان را ارائه می نماید. از خدمات باربری شهرک اکباتان می توان به حمل بار شهرک اکباتان، باربری اثاثیه منزل اکباتان، حمل و نقل شهرک اکباتان، نیسان بار اکباتان، وانت بار اکباتان، حمل بار شهرک اکباتان و حمل لوازم منزل اکباتان اشاره کرد.

باربری و اتوبار همسفربار | ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در تهران و کرج

خدمات باربری در شهرک اکباتان

شرکت همسفربار با چندین سال تجربه خدمات باربری اکباتان را به صورت حرفه ای به عزیزانی که قصد جابجایی به شهرک اکباتان دارند ارائه می نماید. از جمله خدمات باربری اکباتان همسفربار:

  • خدمات مشاوره رایگان
  • بسته بندی اثاثیه منزل اکباتان
  • حمل بار و حمل اثاثیه محل کار اکباتان
  • خدمات جمع آوری وسایل منزل اکباتان
  • تخلیه بار و چیدمان اثاثیه اکباتان
  • ارائه قیمت توافقی
  • اجاره انبار اثاثیه منزل
  • اجاره ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار
  • برچسب گذاری روی کارتن برای اطلاع از محتوای داخل کارتن
  • ارائه بار نامه و بیمه نامه معتبر
  • دریافت هزینه باربری پس از اتمام باربری و تنها در صورت رضایت شما
بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل
باربری اثاثیه منزل اکباتان

باربری اثاثیه منزل اکباتان

همانطور که می دانید حمل اثاثیه منزل یک کار بسیار حساس است که باید به صورت حرفه ای و با دقت توسط متخصصان باربری انجام شود. به همین دلیل باربری همسفربار تیم متخصصی تشکیل داده است تا شما عزیزان بتوانید یک اسباب کشی لذتبخش را با خیالی آسوده تجربه کنید. نخست، پرسنل همسفربار جهت آشنایی با چگونگی ارائه خدمات و حمل بار به شما مشاوره خواهند داد، یعنی بار شما را کارشناسی کرده و ماشین مورد نیاز شما با توجه به مقدار لوازمتان را مشخص می کنند و سپس قیمت باربری را نسبت به مسافت میان مقصد و مبدا، ماشین باربری و تعداد کارگر ها محاسبه می کنند‌. پس از آن در صورت توافق، کارگران برای تخلیه بار و حمل بار به محل شما اعزام خواهند شد. یکی از بخش های پر اهمیت باربری اکباتان، نیروی انسانی است زیرا بسته بندی لوازم، حمل و نقل بار و تخلیه آن توسط نیروی انسانی انجام می شود. تیم همسفربار بسته بندی لوازم منزل را آموزش دیده اند و آن را به صورت حرفه ای و اصولی توسط کارتن های مقاوم، چسب مقاوم، وکیوم، نایلون های حباب دار، رگال لباس و… انجام خواهند داد. پس از آن حمل و نقل اثاثیه صورت می گیرد که یکی از مهمترین مراحل باربری به حساب می آید. همسفربار مجهز به انواع ماشین های باربری مانند خاور، کامیون، کامیونت، وانت بار و نیسان بار می باشد، از این رو لازم نیست نگران حجم بار خود باشید. همچنین لازم نیست نگران باربری اجسام سنگین که نسبت به سایر وسایل به سهولت انجام نمی شوند نیز باشید، جابجایی وسایل سنگین توسط نیرو های کارآزموده و خبره همسفربار با ایمنی کامل انجام میشود. در آخرین مرحله نیز نوبت به تخلیه بار و چیدمان اثاثیه در منزل می رسد که همگی به طور کامل و صحیح توسط نیرو های همسفربار برای شما صورت می گیرند. در نهایت اسباب کشی همسفربار تنها در صورتی هزینه باربری را از شما دریافت می کند که تمامی وسایل منزل شما صحیح و سالم جابجا شده باشند و شما کاملا از باربری اثاثیه اکباتان راضی باشید. همچنین از آنجا که تمامی بار ها توسط شرکت باربری همسفربار بیمه می شوند و دارای بیمه بار معتبر هستند، در صورت آسیب دیدن وسایل شما در حین باربری اثاثیه اکباتان و خسارت دیدن شما، جای نگرانی وجود ندارد زیرا خسارت وارد شده به صورت تمام و کمال پرداخت می شود.

باربری بلوار فردوس غرب و شرق
باربری بلوار فردوس غرب و شرق

قیمت باربری اکباتان

اگر قصد دارید به شهرک اکباتان در غرب تهران اسباب کشی کنید، قیمت باربری اکباتان به شرح زیر است:

  • قیمت کرایه نیسان برای دو ساعت: ۲۵۰ هزار تومان
  • قیمت کرایه خاور برای سه ساعت: ۸۸۰ هزار تومان
  • دستمزد کارگر برای سه ساعت: ۱۵۰ هزار تومان
    اما نکته قابل توجه این است که هزینه نهایی باربری بر اساس تعداد لوازم منزل شما و حجمشان، تعداد کارگر های اعزام شده برای باربری اثاثیه شما، مسافتی که اثاثیه شما باید حمل شود و… متغیر است.
5/5 - (3 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *