باربری تهران همسفربار

تجربه اسباب کشی مقرون به صرفه 

همسفربار با بیشن از 60 تیم حمل بار و بسته بندی در سراسر تهران و استان کرج آماده ارائه خدمات باربری بصورت شبانه روزی میباشد. حمل بار با کامیون، خاور و نیسان بهمراه خدمات بسته بندی انجام می شود.

_

خدمات حمل و نقل ما

چه چیزی می توانیم برای شما و شرکت شما انجام دهیم؟

_
#

01. اتوبار مطمئن

همسفر بار به عنوان قدیمی ترین و معتبر ترین موسسه اسباب کشی ، با نام اتوبار مطمئن معرفی شده است.

#

02. بسته بندی

از جمله تخصص های همسفر بار ارائه یک تیم متخصص جهت بسته بندی اثاثیه منزل با کلیه لوازم مورد نیاز می باشد.

#

03. باربری شبانه روزی

شما فرقی نمی کند چه زمانی از روز اقدام به اسباب کشی کنید ، باربری همسفربار بصورت شبانه روزی خدمات ارائه میدهد.

_

بهترین باربری تهران

برای قیمت و دریافت خدمات تماس بگیرید.

همسفربار با سالها تلاش  و جلب رضایت مشتریان توانسته امروزه به عنوان بهترین باربری در تهرن به مشتریان دیگر معرفی شود. اتوبار همسفربار با ارائه قیمت های منصفانه به عنوان باربری ارزان نیز شناخته می شود.

 

  • حمل بار و اثاثیه منزل
  • ارائه قیمت طبق نرخ اتحادیه
  • باربری شبانه روزی
  • بسته بندی کامل اثاثیه
  • حمل بار با کامیون، خاور و نیسان
  • ارائه بیمه نامه معتبر

گالری نمونه بسته بندی های ما

_

شعبات باربری همسفربار

همسفربار جهت ارائه خدمات سریع و آسان در سراسر تهران و کرج شعبات فعال دارد و درصورت درخواست سرویس 

_
#

باربری مرکز تهران

حمل اثاثیه منزل در مرکز تهران توسط شرکت همسفربار انجام میشود.

#

باربری شمال تهران

حمل بار در شمال تهران بصورت vip با کادری مجرب و با اخلاق بصورت شبانه روزی ارائه می شود.

#

باربری غرب تهران

اگر به دنبال باربری مطمئن و معتبر در غرب تهران هستید شرکت همسفربار بهترین گزینه باشد

چرا باربری و اتوبار همسفر بار را انتخاب کنیم؟

موسسه باربری و اتوبار همسفر بار در سال 1380 بصورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرد. همسفر بار به عنوان با تجربه ترین شرکت باربری، خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل تا به امروز به بیش از یک میلیون خانواده در استان تهران ارائه داده است و تمام پروژه ها را با موفقیت و با رضایت کامل مشتریان به اتمام رسانده است. از جمله دلایلی که مشتریان ما را انتخاب می کنند. 1- صرفه جویی در هزینه که قبل از اسباب کشی یک مشاوره کامل جهت پایین آوردن قیمت اسباب کشی به توسط کارشناس حرفه ای ارائه داده می شود. 2- استفاده از کارکنان حرفه ای و صمیمی که برای حمل بار به محل اعزام می شوند ، تیم حمل بار بصورت پیش فرض 4 نفر می باشد که یک نفر راننده و 3 نفر دیگر بارگیری را انجام می دهند. 3- قیمت مناسب نیز از جمله ویژه های موسسه ما می باشد که می توانید همین الان استعلام قیمت از ما بگیری و با دیگر همکاران ما مقایسه کنید. 4- تجربه عالی ، تمام افرادی که با ما اسباب کشی کرده اند و طبق تجربه ای بدست آورده اند ما را به دیگران نیز معرفی کرده اند.

سالهاست خدمتگذار شما هستیم…
سالهاست که در کنار شما خدمات باربری و اتوبار تهران را با بهترین شرایط مهیا نموده ایم و دغدغه ما سریع ترین زمان جابه جایی اثاثیه منزل یا سایر بار های شما به مقصد مورد نظرتان بوده است و همواره نهایت ظرافت را در راستای ایمن سازی اسباب کشی و حفاظت از لوازم شما به کار گرفته ایم. اکنون در گذر سالهای اخیر توانسته ایم بیسش از 5500 مشتری داشته باشیم و افتخار ما رضایتمندی تمامی آنهاست.

باربری و اتوبار تخصص ماست !
هدف ما در راستای حمل اثاثیه و لوازم شما این است که بدون وارد شدن کوچکترین آسیبی به آنها، مراحل بسته بندی ، باربری و بازچینی را انجام دهیم.

اسباب کشی تان را با اتوبار همسفر تهران شروع کنید!
با یک تماس کافی است تا راحتی را به اسباب کشی تان دعوت کنید ، باربری تان به صورت ویژه توسط اتوبار همسفر انجام خواهد شد. تیم ما به صورت حرفه ای آموزش دیده و آماده به خدمت برای اسباب کشی شما هستند.

 

_

نظرات مشتریان

مردم چه چیزی در مورد شرکت ما می گوید؟

ما تا به امروز تمام تلاشم خود را جهت جلب رضایت و آسان تر کردن پروسه جابجایی اثاثیه منزل و کالا در استان تهران کرده ایم، در این قسمت نظرات مشتریانی که باما کار کردن را می توانید مشاهده کنید.

خدمات بسته بندی نیاز دارید؟

همسفربار با داشتن افراد آموزش دیده و حرفه ای در این امر می توانید بهترین گزینه برای شمایی که می خواهید لوازم منزل یا هر نوع وسیله دیگری را بسته بندی کند، میباشد.

آیا به دنبال شرکت باربری هستید؟

باربری همسفربار با بیشن از 20 سال سابقه در امر باربری و اثاث کشی در خدمت شما می باشد. ما با بهترین قیمت و خدمات متمایز جابجایی شما را انجام میدهیم.