حرفه اتوبار و باربری جزو مشاغلی می باشد که در کشورمان عده نسبتا زیادی مشغول به آن بوده و از این طریق امرار معاش می کنند، امروز می خواهیم به بررسی این شغل در کشورمان بپردازیم و نکاتی را در این باب خاطر نشان نماییم، با ما همراه باشید.

تفاوت اتوبار و باربری

در ابتدای مطلب به تفاوت معنایی دو واژه اتوبار و باربری می پردازیم. در مکالمه بیشتر افراد این دو اصطلاح معنایی یکسان داشته و بجای یکدیگر نیز استفاده می شود اما این دو کلمه معنایی جدا از هم را دارند.

باربری همسفر بار تهران | اسباب کشی
باربری و اتوبار همسفر بار تهران

شرکت های باربری

به شرکت هایی گفته می شود که توانایی حمل و جابه جایی هر نوع باری را در حیطه کاری خود دارند به طور مثال حیطه کاری برخی باربری ها در حد یک شهر می باشد و توانایی حمل بار  به خارج از یک شهر را ندارند و در مقابل شرکت های باربری هستند که نه تنها توانایی حمل و نقل هرگونه بار را به شهر های اطراف داشته بلکه می توانند کالای شما را به هر نقطه از دنیا حمل نمایند.

شرکت های اتوبار

اتوبار ها صرفا به شرکت ها یا افرادی گفته میشود که توانایی حمل و نقل آنها فقط در اسباب و  اثاثیه منزل می باشد و توانایی حمل هرگونه باری را ندارند این گونه شرکت ها خدماتی از قبیل بسته بندی اثاثیه منزل را نیز ارائه می دهند.

قیمت های متفاوت

متاسفانه افرادی بصورت شخصی و بدون اعتبار کافی و آشتایی کامل به این حرفه وارد آن شده اند و متناسب با ارائه خدماتی فاقد کیفیت قیمیت هایی ارزان را طلب کرده که این امر باعث متفاوت شدن این گونه خدمات در کشور شده است اما شرکت های معتبر در کیفیت خدمات و قیمیت آن تفاوت چندانی نداشته و به صورت یکسان فعالیت می نمایند پیش نهاد ما همکاری با شرکت های معتبر جهت جلوگیری از وارد شدن خسارت به لولزمتان می باشد.

امتیاز به این post

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *