فوت و فن اسباب کشی

فوت و فن اسباب کشی


اسباب کشی و جابجای  لوازم منزل یا محل کار را باید چگونه انجام دهیم؟ در این مقاله سعی داریم فوت و فن اسباب کشی را برای کمک به شما معرفی می کنیم.
اسباب کشی و جابه جایی اثاثیه منزل برای هر شخصی یکی از پر زحمت ترین کارها می باشد. قبل از هر کاری باید برنامه ریزی مناسبی داشت. ابتدا باید لیستی از کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کنید.

یادگیری نحوه بلند کردن و جابجایی اثاثیه

 بلند کردن و جابجایی اثاثیه کوچک و بزرگ ترفندهای مناسب خود را دارد ، طوری که باید بدانیم چگونه وسایل را به درستی بلند کنیم که آسیبی به خودمان و و اثاثیه وارد نشود. اگر مجبور هستید چیزی را بلند کنید ، از پاهایتان به جای بازوها و شانه های خود استفاده کنید و کمر خود را نسبتاً صاف نگه دارید.
برای حرکت اثاثیه سنگین مانند مبل به جای بلند کردن ، سعی کنید چیزی را در زیر پاهای مبلمان خود قرار دهید. تا مبلمان به راحتی حرکت کند.
    اگر چه به نظر می رسد فشار دادن یک وسیله سنگین سخت باشد ، در واقع کشیدن لوازم سنگین بسیار موثرتر از فشار وارد کردن به آن ها است. خالی کردن لوازم و اثاثیه سنگین  سعی کنید ابتدا وسایل سنگین مانند کتابخانه ، کمد لباس ها و کشوها را از وسایلی که داخلشان است خالی کنید. بیشتر ما این کار را فراموش می کنیم. این امر نه تنها باعث سبک تر شدن آن می شود بلکه از ریزش وسایل آن به طور تصادفی و ایجاد بی نظمی جلوگیری می کند.

جدا کردن وسایل و اشیاء گران قیمت

سعی کنید وسایل با ارزش و گرانبهای  خود را در جعبه های محکم و با دوام بسته بندی کنید و در جای مخصوصی قرار دهید

پاک سازی و جدا کردن وسایل غیر ضروری

اگر وسایل غیر ضروری وجود دارد و هیچ استفاده ای برایتان ندارد ، بهتر است آن ها را رها کنید یا دور بریزید و وقت خود را صرف بسته بندی آن ها نکنید .این کار به شما امکان بسته بندی کمتری می دهد و فضای کمتری اشغال می شود یا در یک قسمت از خانه یک انبار اثاثیه غیر ضروری تعیین کنید و در اخر بسته بندی اثاثیه خود فکری به حال آنها کنید

استفاده از جعبه های با کیفیت

به جای استفاده از جعبه های قدیمی و ارزان برای نگه داشتن وسایل خود ، باید از جعبه های با کیفیت و با دوام بالا استفاده کنید. این کار تضمین می کند که وسایل شما در روند جابجایی از یک مکان به مکان دیگر آسیب نبینند.

حمل یخچال ساید بای ساید

ایمن کردن کالاهای خود

به منظور برنامه ریزی برای یک باربری موفق و بی درد سر ، باید جعبه ها را با نوارهای چسبی محکم و بادوام بچسبانید تا وسایل داخل جعبه ها آسیب نبینند. کارتن های بسته بندی را در یک مکان از خانه قرار دهید.

بسته بندی مناسب

یکی دیگر از فوت وفن های اسباب کشی بسته بندی مناسب اثاثیه است برای هر وسیله ای از کارتن مناسب با آن استفاده کنید ، مثلا برای اسباب کشی وسایل الکتریکی مانند تلویزیون و یخچال داخل جعبه ها بسته بندی شده ، استفاده از نایلون حباب دار امری ضروری است.

نوشتن نام وسایل روی جعبه

بهتر است  روی هر جعبه نام وسایل داخل آن را بنویسید. با این کار وسایل شکستنی مشخص می باشد و در جاجایی آن ها احتیاط بیشتری به عمل می آید.
استفاده از ماشین مناسب برای امر جابجایی سعی کنید از ماشین های مخصوص استفاده کنید. شرکت حمل و نقل  همسفر

بار دارای ماشین های  مخصوص جابجایی اسباب و اثاثیه منزل هستند که با کادر مجرب و کاربلد خود تمامی لوازم را در ایمنی و سلامت کامل  جابجا می کنند.

شعبه های باربری همسفربار

باربری همسفربار در همه جا شعبه دارد ، باربری کرج در سراسر این استان شعبه دارد در با تمام مناطق ایران خدمات خود را ارائه می دهد . همچنین شبعه های باربری تهران نیز به صورت شبانه روزی و حتی در روز های تعطیل آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد

کارکنان باربری همسفربار آشنا به فوت فن اسباب کشی هستند؟

تمامی کارکنان باربری همسفربار آموزش های لازم دیده اند و اکثر این افراد سالهاست در این اتوبار مشغول به کار هستند و تجربه بالایی دارند

چرا بهتر است که برای حمل و نقل از یک اتوبار مطمئن و خوب کمک بگیریم؟

اسباب کشی توسط خودتان هزینه های گزافی را در برخواهد داشت همچنین اگر باربری های بیمه شده در صورتی که ضرر و زیان به لوازم شما وارد شود بیمه خسارات را پرداخت می کند

آیا باربری همسفربار بیمه دارد؟

بله اتوبار همسفربار بیمه دارد ، اما این تضمین را می دهیم که لوازم شما بدون هیچ آسبی به مقصد برسند

امتیاز به این post

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *