تمامی خدمات باربری کرج با بهترین امکانات و مقرون به صرفه ترین هزینه ها صورت میگیرد.

اتوبار و باربری تهران همسفربار یکی از بهترین گزینه ها برای اسباب کشی در تهران است. با اعتماد به ما، از یک اسباب کشی راحت و سریع لذت ببرید.

ایوکو، (به ایتالیایی: Iveco) شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه تولید انواع کامیون، اتوبوس و موتورهای دیزل فعالیت می‌کند و دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن، در شهر تورین، ایتالیا قرار دارند.

این شرکت، شاخه‌ای از شرکت صنایع سی‌ان‌اچ محسوب می‌شود و سالیانه حدود ۲۰۰٫۰۰۰ خودروی تجاری و ۴۶۰٫۰۰۰ موتور دیزلی تولید می‌کند. تا پایان سال ۲۰۰۷ میلادی، این شرکت ۱۱٫۱۹۶ میلیون یورو از فروش محصولاتش بدست آورده بود.

نام ایوکو؛ مخفف شرکت صنایع خودرویی (به انگلیسی: Industrial Vehicle Corporation) است. این شرکت از مشارکت و سرمایه‌گذاری چند شرکت اروپایی از جمله فیات، لانچیا و افیسینه مکانیکه، یونیک و ماگیروس در سال ۱۹۷۵ تشکیل شد.

امروزه شرکت ایوکو نقش بسزایی را در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزلی بازی می‌کند. بیشترین فروش این شرکت را خودروهای حمل مسافر، وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌آلات نظامی و کامیون‌های ۳٫۵ تنی، تشکیل می‌دهند. از تولیدات این شرکت می‌توان به اویکو مسیف و ایویکو ماگیروس اشاره نمود.

3.4/5 - (19 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *